Oldalak

2017. január 4., szerda

2016 Haikuban, Selyemgubanc módra II.rész


Véget ért ez is, rövid volt vagy épp, hogy hosszú? Hol szaladtunk, hol vánszorogtunk,
pont mint a napok, de mi megállhatunk,
meg is állunk, hogy észre vegyük,
minden nap egy csoda velük,
miattuk.

felhőjegyzet







Láttam sokat: felföldet, tengereket, makett várost, a világ csodáját.
Találtam sokat: szépet, gyávát, művészetet, csalót, pénzt, barátot.
Tettem sokat: küzdöttem, eladtam, pakoltam, elengedtem.
Örültem soknak: megoldásnak, halálnak, szerelemnek, utazásnak.
Lelassultam, és átölelt a december.

szemfény







Majdnem jó, majd nem jó,
Jó majdnem, majd megint nem.
De. Jó. Igen! Jó!

Messziföld sok és szép
Belül csend. Elemészt.
Aztán fény és hazaérsz.
Mire?



ebarátnőm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése