Oldalak

2014. május 23., péntek

Nyakkendő kötési technikák, nem csak férfiaknak


Vajon miért utálják a férfiak a nyakkendőt és ki találta ki, hogy hordaniuk kell, ha egyszer ők maguk ennyire nem szeretik? Sajnos a válaszokat nem tudom, de azt igen, hogy 10 öltönyös, nyakkendős kollégámból 9 utálta, és alig várta, hogy munka után a hátsó ülésre dobhassa. Olyan is volt, aki a fiókjában tartotta, és csak akkor vette fel, fintorgások közepette, mikor ügyfélhez indult tárgyalni. 

Hölgyeim és Uraim, tisztelettel kérdezem, tudnak Önök nyakkendőt kötni? Én azt gondolom magamról, hogy tudok. De, ha sokáig nincs rám szükség, néha azt sem tudom, hogy kezdjek hozzá. Nekifutok lelkesen, majd bosszankodva nézem a gubancot amit létrehoztam. Aztán újra és újra összegubancolódik de néhány próbálkozás után általában sikerül valamit alkotni, azaz megkötni a nyakkendőt. Olyan ez mint a biciklizés, végleg nem lehet kitörölni, de azért jó ha edzésben van az ember.


Nekem nagyon tetszik, ha egy férfi nyakkendőt visel a megfelelő alkalomhoz. Roppant elegánsnak, vonzónak és megnyerőnek találom. Szeretem, ha a párom megkér rá, hogy én kössem a nyakkendőjét. Bensőséges és szexi egy férfi nyakán és mellkasán matatni, rendezgetni, csinosítgatni. 

Zárójelben jegyzem meg, amellett, hogy tetszik a nyekkendő (férfiakon), ez az egyik kedvenc szavam a nyelvújítás korából, amikor is nyaktekerészeti mellfekvenc névre keresztelték. Mindig nevetnem kell, ha eszembe jut, és nem is értem, de tényleg, hogy miért nem ment át a köztudatba és olvadt be a hétköznapi használatba ez a szó??? :D

Sokféle nyakkendő kötési technika létezik, nekem a windsor kötés a kedvencem, mert ezt találom a legelegánsabbnak és legszebbnek. Szuper kis segédletek keringenek az interneten, hogy egyik-másik csomót, hogyan is kell létrehozni. Összegyűjtöttem néhányat azok számára, akik bizonytalanok vagy nem ismerik a különböző fortélyokat. Íme néhány javaslat a teljesség igénye nélkül: 

- Klasszikus (kis csomó) 







- Windsor (királykötés vagy dupla-kötés)







- Fél Windsor








- Különleges nyakkendő kötés – mint egy fonás – kizárólag haladóknak. Ez már igazi műalkotás, de azt hiszem nem lehetetlen elkészíteni. Lépéseit a nyitóképen láthatjátok.

Mit gondoltok, vajon a csokornyakkendő divatja múlt? Régimódi? Vagy elegáns és különleges? Nekem két teljesen különböző kép jut róla eszembe. Vagy bohócokat képzelek magam elé, hatalmas sárga csokornyakkendőben rikító piros pöttyökkel, vagy egy magasan kvalifikált parti, szmokingos üzletembereit látom, fekete csokornyakkendőben feszengeni az estélyiruhás párjaik oldalán, pezsgővel a kezükben. Mindkét kép láttán mosolyogni támad kedvem, tehát a csokornyakkendő vicces és vidám számomra.

Végezetül pedig elárulhatom, hogy nő létemre én magam is hordok nyakkendőt. Van például egy rózsaszín nyakkendőm amit egy világosabb árnyalatú, szintén rózsaszín inghez szoktam felvenni szürke nadrágkosztümmel. Hogy miért teszem ezt? Talán polgárpukkasztásból, vagy csak azért mert tetszik és nem akarok kimaradni azokból a dolgokból amiket a férfiak viselhetnek mi nők meg nem, vagy mindkettő. De leginkább azért hordom (néha) mert egyedi és extravagáns.


 


lejegyezte: sziluett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése